Brunette love

07.02.2012 21:08

Brunette love část 1.

Crrr... ,,Alex, deš dneska ke koním?" zakřičela na mě Willow. Přišla jsem k ní a šťouchla jsem ji loktem ,,Pšššt, nemusí každý vědět, že chodím ke koním!" pošeptala jsem jí společně s nuceným úsměvem. Odpoledne jsem zavolala Willow. ,,Ahoj Will, v kolik vyrážíš na farmu?" ,,Nevim co takhle zachvilku  na bodovce?" ,,Ok". Odmlčela jsem se a po dlouhé úvaze jsem ze sebe vypravila,,Myslíš, že mě má Brian rád stejně jako já jeho? Co myslíš? Bere mě jen jako kamárádku nebo ke mě vážně něco cítí? Willow? Super ona zavěsila" strčila jsem mobil do kapsy, nasedla na kolo a jela  k zastávce ,bodovce´. Za pět minut už jsme byly u stájí, poté co jsem vyčistila Quinsai a Willow Moondance jsme se vydali s nimy na vyjížďku. Jeli jsme přes polní cestu do lesa. Bylo slyšet jen šumění plynule tekoucí říčky, která se linula podél cesty. Ptačí  uklidňující nádherný zpěv se šířil lesem. Klapot podkov o kamennou cestu byl tak rytmický a přitom pronikavý prostě super atmosféra.